Matilda Svarar ...

Sanna i göteeeelaborg :) om Happy Valentine's day!:
Hej! Eran blogg är superbra! Har en ganska rolig fråga :) Eftersom ni är tvillingar och ganskaaaa lika, vem tycker ni personligen är snyggast? haha kanske är lite svårt att svara på men det skulle allt vara lite kul ;) KRAM
Sv: Hej Sanna! Tack så mycket !!! Hahah ja det var en ganska rolig fråga men lätt, klart jag tycker Sara är snyggare! Har alltid tyckt det. Enligt mig är vi inte lika alls. När vi fixar oss blir jag alltid lite avis på nått osv.. Till exempel kläder vill jag inte ibland att hon ska låna av mig ifall hon skulle matcha dom bättre. Haha rätt patetiskt om jag tänker efter nu :) KRAM MATILDA.

Sv: Sara här! Tack tack haha tycker detta är en rolig fråga och lätt också! Självklart tycker jag att Matilda är snyggare, känner som henne som med kläder eller fixa oss till något. Tycker alltid att allt sitter bättre på henne än på mig och vill då inte låna ut kläder ibland haha. Vi brukar sno från varandra istället! Jag kan försöka göra samma sak som henne men misslyckas då istället som med smink eller hår eller kläder osv.. haha Vi är störda! Men vi är ju faktist inte så lika i utseendet!
14 Februari, 21:40  
Anonym om Hemfärd på G!:
hej sara kan inte du lägga upp va du fick från nelly?
och om du köpte något i stockholm, samt matilda också, puss!<3

Sv: Tja! Sara har redan lagt upp nu, men jag fick tyvärr inte med mig något hem :( KRAM MATILDA!
14 Februari, 10:54  
Anonym om picture of you, picture of me:
Annars har jag ngt emot rött hår men måste göra ett undantag för satan vad snygg du är i rött hår matilda!!

Sv: ÅH TACK SÅ MYCKET!!!
14 Februari, 00:01  
L om picture of you, picture of me:
shit va fint hår matilda! använder du platt/lock tång för att få det så ? :)

Sv: HIHI! Tack så mycket! Jag lockade med en vanlig platttång :)
13 Februari, 18:11  
carro om Några frågor:
jag tycker att tatueringen är fin ! inte det smartaste stället kanske iochmed att om man går upp i vikt töjs tatueringen ut osv. men jag tycker somsagt den är fin och den kan ju vara betydelsefull på det sätt att du kan minnas ditt förflutna och din ungdom ? :)
kanonblogg föresten! kram

Sv: Hej Carro! Tacktack. Ja som jag skrivit tidigare så gillar ju inte jag den men känns skönt att nån annan gör det.. :) Hade gillat stället jag har den på om jag hade haft något fint där, ja betydelsefull är den ju på sitt sätt. Dock inte det sättet jag hade velat ..KRAM MATILDA
11 Februari, 21:53  
EVELINA om Några frågor:
skyller & skyller, jag har faktiskt ingen kameraladdare, skulle ju få låna eran! men ao vi träffas aldrig och så verkar det fortsätta så det kanske är roligare för er att ha en egen blogg? ;p

Sv: Tja Evet! Haha känns sjukt att svara såhär ju. Menade att de skulle underlätta för dig kanske att köpa en laddare eftersom vi aldrig ses och det vet du ju nu eftersom ja sa de sist :) Nae inte roligare alls, skulle va kul att ha en fin header HAHA! ses imorn<3



Ph: Valt random
två bilder från min och jespers spa weekend på våran 1årsdag /April -10

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0