Några frågor

nathalie om time doesn't matter, i will never be no other:
skulle du inte kunna visa närmare bild på din tatuering och berätta om den? :D
Hej Nathalie! Som jag skrivit tidigare är min tatuering inget jag är nöjd över. Om det är något jag ångrar mest så är det nog den TYVÄRR eftersom jag måste ha den hela livet nu ... Har försökt gilla den men det går helt enkelt inte! Jag gjorde den när jag var en fjortonårig fjortis, hade en äldre killkompis som ritade upp den själv haha! Ville så gärna ha en tatto så struntade i hur den såg ut.. Nu skulle jag därmot vilja ha nån liten betydelsefull tatto på ett minde diskret ställe, tycker att det är dö snyggt med det!
Har nyligen fått tillbaka min dator så har inga bilder, letade i arkivet och hittade den hära. Mallorca 09
KRAM MATILDA



tova om matkväll!:
hej! ville bara upplysa er om att jag ääääääälskar er blogg. den äger verkligen och eran klädstil ska man inte tala om. fortsätt såhär!

Hej Tova! Tack för dina grymma ord, de värmer :) Kram Matilda!



sara
om time doesn't matter, i will never be no other:

har du haft bullemi eller va de heter kan du berätta på bloggen hur du mådde då

Hej sara! Förr var det här ett känsligt ämne men nu känns det mer som ett bortglömt kapitel.  Jag vet inte om man kan kalla det bullemi eller nånslags ätstörning. I ca 2-3 år spydde jag rent ut sagt upp nästan allt jag åt. Det var inte att jag själv drog ner fingrarna utan min kropp stötte ifrån allt jag svalde. Gick ner i vikt men mådde inte dåligt. Mådde istället bättre utav det.. Man kan se på min mage att jag har haft det så, magen går utåt nertill osv .. Går att läsa mer på internet för er som vill veta mer hur man påverkas! Från 5an till 8an höll detta på när jag senare fick lära mig bl a att äta väldigt sakta så det inte kom upp igen  .. Glömmer det här ganska fort jämt vilket jag vill för skäms typ för att berätta för andra och ha det i baktanke. Somsagt ett bortglömt kapitel och det ska de förbli! /Matilda


Anonym om time doesn't matter, i will never be no other:
hur tusan kan du tycka att du är ful o tjock?

Tror alla känner så ibland? Men jag har faktist aldrig sett mig såhär stor och ful förr haha! /Matilda


Sara om 17 januari.:
Hej tjejer, ville bara säga att eran blogg är sjukt grym och jag gillar verkligen eran stil osv! :) tänkte om ni kunde lägga upp bilder på era favorit outfits? puss!

btw, om ni blir medlemmar här kan ni få gratis spotify premium! http://www.streaminvite.com/ref/10838
Hej Sara! Tack så jätte mycket!! Sitter somsagt lite illa till med bilder så kan lägga upp bilder på favorit outfits nåndag nu framöver istället. Fattar inte om du menar våra outiftters eller andras men kommer blanda lite! Kan jag säga sålänge att det jag diggar mest är ett par stentvättade slitna höga jeans med en sliten tisha till. Oversize popcorn/ponchos tröjer till något högmidjat, eller stilren kavaj med något detaljerat till. Päls, långkjolar osv .. Kram Matilda!

Louise om New in from Stockholm:
Vad fick du ge för västen du köpte av Blondinbella ? bara kul o veta vad hon tar för sina kläder =)
Hej Lousie! Sara och jag köpte den tillsammans för 200 kr. /Matilda

Anonym om I lägenheten här i Stockholm!:
håller med kommentaren ovan!
sen undrar jag vart bilderna ni tog med milla när hon sminkat er ute i snön är? skulle vilja se dom! :)


Milla har dom till ett skolprojekt och dom får ej visas förns dom har redovisats! :) /Matilda

Julia
om praktik.:
Varför bloggar aldrig Eve? Har hon en annan blogg?


Hej Julia! Nej Eve har inte en annan blogg tror bara inte hon har lust att blogga längre, hon skyller på att hon inte har någon kameraladdare men tror hon hade köpt en nu om det var det som var orsaken! Sara och jag kanske ska ha egen blogg snart, who know? Känns som vi faktist redan har det ändå så .. /Matilda

Hottemptations Kommentarer
Postat av: EVELINA

skyller & skyller, jag har faktiskt ingen kameraladdare, skulle ju få låna eran! men ao vi träffas aldrig och så verkar det fortsätta så det kanske är roligare för er att ha en egen blogg? ;p

2011-02-11 @ 21:42:43
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: carro

jag tycker att tatueringen är fin ! inte det smartaste stället kanske iochmed att om man går upp i vikt töjs tatueringen ut osv. men jag tycker somsagt den är fin och den kan ju vara betydelsefull på det sätt att du kan minnas ditt förflutna och din ungdom ? :)

kanonblogg föresten! kram

2011-02-11 @ 21:53:12

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0