time doesn't matter, i will never be no other



På bilden ser ni mig för snart två år sedan. Gult-vittblondt hår med mängder av löshår, smak för kläder ser jag oxå ha ha! Det sjuka är att man var nöjd sådär ..

Åh varit så arg på sista tiden även självförtroendet bara sjunker och sjunker nu mer.. Känner mig fulare och tjockare för varje jäkla dag som går!! Fått nog av svullerier och sunkit hår. Ska sola, banta och ha slingblondt hår med långpage. Våga lite , inte bara sitta. Tycker även synd om folk omkring mig men särskilt min pojkvän som får stå ut med alltför onödiga aggresioner(stavning?) .. Imorn börjar jag, på ritkigt nu oxå! Och folk ska märka de läskigt mycket! Syftar inte på att dra ner mig utan att nå mitt mål . jag minus 7-10 kg? aa och sen stanna där. evigt

Sitter förövrigt och väntar på mitt hjärta, duschen och filmkväll med mys vanskas sen.
MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: nathalie

skulle du inte kunna visa närmare bild på din tatuering och berätta om den? :D

2011-02-02 @ 18:47:25
Postat av: sara

har du haft bullemi eller va de heter kan du berätta på bloggen hur du mådde då

2011-02-03 @ 10:41:25
Postat av: Anonym

hur tusan kan du tycka att du är ful o tjock?

2011-02-03 @ 22:34:53
Postat av: CAROLINA

åh du har så fel matilda, du är jätte vacker!

2011-02-04 @ 17:37:58
URL: http://cfelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0