Hemfärd på G!




HAHAH visst är jag söt? ;)


Lite bilder från igårkväll. Bild 1: Matilda, Milla och jag på tåget över till lidingö. Bild 2: Milla, Elin, Matilda, Jag och Malin hemma hos elin och sänker rose vin. Bild 3: Jag haha, detta höll vi alla på med ett bra tag. har hur snygga bilder som helst som ni ska få se!! Bild 4: Jag och Milla i taxin hem haha.

Nu har vi städat och packat och ska strax dra in till stan med tunnelbanan as usual. Äta lite donken och ta tåget hem vid 18:40! Byee stockholmia. Har haft en sjukt härlig helg bästa.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sara kan inte du lägga upp va du fick från nelly?

och om du köpte något i stockholm, samt matilda också, puss!<3

2011-02-14 @ 10:54:25
Postat av: malin

Haha, men fyyy så jag ser ut på den där bilden...inte alls onykter, haha.

Tack för härlig helg tjejer, även fast den slutade lite tråkigt för mig.



Puss på er och välkomna tillbaks igen när ni vill :)

2011-02-15 @ 10:49:14
URL: http://malintholf.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0