Happy birthday Me


Mer bilder från i fredags, i skolan och sen i bilen påväg till när vi skulle fira 19åriga sötbella!
Har inte gått och lagt mig än, suger på karamellen som heter 18år. det känns inte, whyy:((
Haha nae men har väntat på den här dagen i hela mitt liv känns det som och hoppas jag kommer vara glad den här gången när jag fyller år för jag tycker verkligen inte om att fylla år eller någon högtid alls.. Midsommar är nog den bästa OM jag måste välja.
GRATTIS MINA ANDRA 3 HALVOR, TVILLING SARA, STORASYSTER SANNA OCH BÄSTAVÄNNEN MILLIS!
VÅRAN DAG, LOVE YOU ALL♥
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Lizzie

Hejhej snygging!

Undrar om du har lust att göra ett länkbyte?

Kram! :) <3

2012-04-03 @ 05:47:26
URL: http://lizzievargfrost.blogspot.com

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0