Bilder från Spanien!



De här bilderna är tagna förra torsdagen Dag2 Torsdag den 19e.
Vi landade ju i spanien förra veckan tisdagnatt! Den här dagen fick vi iaf sol direkt efter att jag bloggade sist då. Vi fick ungefär 2 timmar sol. Senare fixade vi oss och åkte in till staden Torveija (stavning?) och ja bilderna säger väl ganska mycket?!


Dag3 Fredag den 20e.
Den här dagen fick vi full sol hela dagen, vi drog även på oss olivolja för att ta igen de molniga dagarna vi haft innan. haha ser vi röda ut eller? Som en kokt krabba. Vi sola hela dagen och fixade oss inför kvällen senare. Blev en utekväll på hotellbaren! Lite för mycket dricka denna kväll...


Dag4 Lördag den 21e.
Vi hade sol hela den här dagen med så vi låg och glassa vid poolen hela 8 timmar med goda drinkar och lite tilltugg! Resten av Jespers familj kom natten innan och det är dom ni ser på bilderna. Vi käka god buffé och drack senare massa gott på hotellbaren den kvällen. Även en skit duktigt spansk kille spelade fin musik live på uteserveringen så vi var uppe och dansade nåra av oss.
Jätte mysigt!


Dag5 Söndag den 22e.
Vi solade återigen i det superfina vädret hela dagen! Tidigt på kvällen gick vi direkt och åt med Jespers bror+flickvän sen. En härlig restaurang nära havet. Vi gick sedan strandpromenaden tillbaka till havet. HUR HÄRLIGT SOM HELST!! Därefter vid hotellet hade vi balkong häng med Malibu och bra musik och prat!

Eftersom jag var så sjukt dålig på att visa er dag för dag när jag var i Spanien valde jag att lägga upp det såhär med mindre bilder. Tråkigare jag vet! Vissa bilder kommer jag visserligen använda igen nu framöver ändå och då med större format.
De resterande 5 dagarna lägger jag upp imorgon så det här inlägget inte blir sjuuuuuu mil långt.
I HOPE YOU ALL ARE OKEY!
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0