rostips


När man fått så underbart fina rosor känns det tråkigt att behöva slänga dom efter ett par dagar eftersom att dom en gång varit så fina, men snabbt försvinner finheten och övergår till något ihopmunklat skroll.

Spraya på hårspray i stora mängder och låt stå och torka.  Prövade första gången ett par dagar efter alla hjärtans dag (14 feb)  och mina rosor har sett lika dana ut sen dess!  Sedan brukar jag ibland ta en parfympuff på också, inte nödvändigt egentligen. Känns mest som en kul grej.

Tänk på att blommorna blir lite mörkare än vad de är från grunden. Men det är ju bara sexigt.. eller hur?

Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Lindberg - Mode för killar

Hejsan! Hoppas allt är bra med dig? :)



Jag har ni kommit tillbaka efter ett ungefär 3 månaders långt uppehåll från bloggen.

Gå gärna in och tyck till om vad du tycker om att jag är tillbaka! :)

2011-03-15 @ 15:19:07
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du har börjat blogga igen evelina!!!

2011-03-17 @ 15:22:23

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0