Torsdag kväll!













Bilder från ikväll när vi var hos vp, spela fifa, drack (jag körde nyktert), svulla chips, soft musik och hade det trevligt! Bella och jag ska slå på en skräckfilm NU haha! Diggar sista bilden förresten på mig och henne, även våran fifa match då jag vann för hon gjorde självmål HAHAH! Gonatt gott folk!
S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan har ni gjort med era ögonbryn?

2011-01-10 @ 13:16:01

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0