3 par nya skor.



Bild 1: Crille från när vi luncha idag. Bild 2 och 3: skor som jag köpte idag!

Slutade halv 12 idag, mötte upp min Crille då direkt så gick vi och luncha på chiliwook. Sedan var vi på skopunkten så letade jag skor så fick med mig 3 par, för 800 kr! skopunkten is the shit baby! Blev jätte nöjd, Jag gillar de beiga mest! Crille fick vänta ett jäkla bra tag där och hatar när jag bloggar segt (HAHA han dunkar i bordet nu) )Sedan har vi kollat i butiker hela eftermiddagen. vi har varit hos mig ett bra tag nu med och ska göra krubb nu! ni får dagens outfit efter det!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Martina

alltså han är så lik sina föräldrar!!! :)

haha.. fan det var länge sen man var hos dem! Crille var så liten då ;) han kändes liten iaf :P



Hälsa familjen Jehrhammar/Cidheden från mig :)

2011-01-25 @ 21:57:35
URL: http://martinaochinget.myshowroom.se
Postat av: Anonym

hur mycket kostade de svarta bootsen? :)

2011-01-26 @ 15:52:01

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0