torsdag.



Bild 1: Bild från spanien i somras på mig. Bild 2: Matilda, Jessica, Bella och jag i somras.

Ge mig sol, värme, sommarlov, sommarkvällar, glass, fina vänner, bruna ben och allt det där med sommar! Sitter istället på svenska lektion nu och slutar vid 3. blir ner på stan med bella då och möta upp matilda med. Inatt sov milla hos mig och matilda, vi hade en jättemyskväll. bästa hon. tänker på dig. Hon gjorde även ett jätte fint örhänge åt mig, så sjukt snyggt är det. ni får bild på det sen.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Hanna

Grymt snygga shorts på bild 1! Vart har du köpt dom? :) kramkram!

2011-02-07 @ 23:24:00
URL: http://hannaisberg.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0