fikat och solat med min katt / sara


detta är min katt vid namn jessica! sååå fin vännen. vi fika på espressohouse!


jessica köpte lite kläder och jag prova mössa. den här finingen är min imorgon, IMORGON!

ja ni läsare.. idag började jag skolan 8:00-09:30 HUR SKÖNT?  Vi drog ner på stan och bella hängde med oss på hennes lunchrast. Jessica och jag fika, kolla kläder och köpte oss ett varsitt solkort!!! 199 kr på sol & motion nu igen. så vi solade och de va de skönaste på länge tror jag. efter en kall fika ute så var vi uppvärmda igen! jag sitter hemma och softar base. dunkar musik, Håkan Hellström nu va? aa. frågade min far om vi kunde äta ihop så bjöd hem han hit. saknar han alot för vi ses inte så mycket. han inkommer om exakt en halvtimma! bloggar när han åkt sen.

Är det något ni undrar eller vill se mer av i bloggen? så säg gärna till! puss på er

Hottemptations Kommentarer
Postat av: linnea

tänkte bara säga att jag älskar eran blogg! ni har jämt så roliga bilder så det är alltid lika kul att läsa vad ni har gjort fast ni kanske gjort nåt tråkigt;)



men jo jag undrar också vilka skolor går ni alla tre på? jag vet att sara går på john bauer men vilken skola går eve o matilda på? skulle vara kul om ni skrev vilken linje ni gick på också! kraam(:

2010-09-29 @ 16:45:32
Postat av: bella

sara du är så jävla sämst som köper muffins.

jag är inte din "vi ska bli nyttiga" vän längre,

hejdå.

2010-09-29 @ 17:41:30
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0