fest här hemma igår / sara




















finns massa bilder. Min storasysters pojkvän ( Timmy ) fyllde år igår så vi hade överraskningsfest här med både deras och matildas och mina vänner. När de drog till krogen de äldere, haha ) tog vi andra hit lite mer folk och fortsatte att parta. jag hade riktigt kul och de blev lyckat! Vi hann inte blogga feter skolan dessutom igår så förlåt för lite dålig uppdatering, puss!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jenniferklanghammar

Härlig fest!

2010-09-18 @ 19:32:46
URL: http://jennabus.blogg.se/
Postat av: caroline

ingen bild på min lillebror ;) hahaha :D

2010-09-19 @ 16:49:38
Postat av: becka

hej hej! vart har du köpt din turkosa tofs/ armband som du har runt armen?? :) tacksam för svar :P haha

2010-09-19 @ 18:23:53

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0