dagen i bilder (ons) / sara


lunchade som sagt med min crille idag. åt på chili wook mumsi!


jag på chili wook, ser ut som stryk!


fikade sedan med kajsa på fräckan, gullikajsa! :)


jag på fräckan och ser ut som stryk igen!


bästa milla följde med hem efter stan så färgade vi håret på varandra!


jag haha..


blev mycket altan-häng med gotti och kaffe. hon åkte hem nu ikväll vid 23 aldeless nyss. vi har även ätit mat och haft en mysig kväll med även matilda. sånt uppskattas!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0