Svar på kommentarer /MATILDA

1. Anonym om det här fyndade jag idag ..:
skit fina saker, ifrån vilken secondhand affär? :O :)
älskar eran blogg btw!
30 September, 22:50  
2. Rebecca om det är en mysig torsdag kväll / sara:
Vill börja med att jag älskar eran blogg! Den är sjukt fin och ni verkar som tre grymt gulliga tjejer. Jag älskar eran stil.

Frågan ; Vart köper ni era kläder och smycken ?
Skulle bli hemskt glad om jag fick svar :)

Kram Rebecca
30 September, 21:54  
3. Anonym om Dagens ..:
till både sara & matilda :
hur träffade ni era pojkvänner? :)
30 September, 18:59
SVAR:
1.
Hej & Tack du fina! Jag fyndade mina plagg på secondhand butiken "Myrorna" här i Norrköping.


2.
Hej Rebecca! Tack så himla mycket för dina fina komplimanger, våra kläder och smycken är mycket inspiration från oss själva och även från andra bloggar osv..
Men vi kollar oftast i butikerna Carlings, Bikbok, Monki, Jc, Gina Tricot, Cubus,
Dcompany, Mq, Vero moda, Vila och många mer butiker , det går nästan alltid hitta ett fynd i alla möjliga butiker så gå in och kolla mycket och noga, ta fram fashionögat , va inte rädd att köpa något du tror ANDRA inte kommer gilla, din smak blir din stil och det är den du utmärker dig med! Kramar till dig♥


3.
Tja anonym!
Matilda:
Jag träffade min pojkvän genom en annan killkompis som ville vara min&mina kompisars taxi den kvällen, då satt min jesper där iframsätet, några dagar senare skrev han på bilddagboken som man hade då HAHA, jaja han skrev nånting som vi kan skratta åt än idag "men tja det var ju dig man såg på stan, ge msn då" hahahahah kan inte fatta att det är min lilla pojke som skrev det där för lite mindra än två år sen. Men vi chattade kärleks brev på msn till varann och sågs på en random fest hos min granne , då tog han min hand påvägen upp till mitt hus och man fick en känsla man inte kännt på flera år. Efter den natten fanns det innerst inne ingen tvekan, det vart vi efter 4 månader då vi träffats under de  månaderna! Ni skulle älska honom om ni lärde känna honom , finaste personligheten den mest omtänksamma och älskvärda person jag träffat :')

sara får svara själv framöver!

jag och jesper i spaninen på stranden , älskar sådana här bilder som bara strömmar känslor , minnen och kärlek.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Mysiseen!

så fina bilder :)

2010-10-01 @ 23:03:50
URL: http://mysiseen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0