fikat och ledig tills på måndag


jag och mina skönisar på svenskan, SOLPUDER VÅRAT LEVEBRÖD!


efter att ha blivit tvfilmad istan och lämnat grej till jacke fikade jag med sötnosarna clara och Ida på fräcka, hih så roliga ni e tjejer♥


jag på fräcka


jag och lillebror förra veckan. Jag har inträngt mig på saras&crilles myskväll i think men vi har vilketfall sett bästa greys'anothomy och nu ser vi kungarna av tylösand, haha NEMOOCHJOCKE SKÖNA RÅ!

Jag har ledigt tills på MÅNDAG , fattar ni? Skulle gjort något åt den hära kvällen men ingen hade fasen tid med mig, blir att nörda lite bloggar och sen sovmorgon TILL TUSEN imorn iställe , melike, Vi hörs då!

/MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0