Ibland får man lyxa till det lite / Sara




Bild 1: Ett spahotel som ligger i Stockholm mitt i city. uppvärmdpool utomhus där man har utsikt över Stockholm.
Bild 2: Bild från igår när jag och Crille myste till det med varmamackor och lite svull, till PH och grey's anatomy. hihi. 

Sov hos Crille älskling inatt som sagt och vi har ett år om en vecka så vi bestämde oss för att vi ska lyxa till det med att åka till Stockholm på fredagen nästa helg och fira till det på detta hotell med en övernattning och en massa härliga spabehandlingar, pool och fresh mat etc. Håller på att boka nu så hoppas det finns plats(!!!) annars blir jag sur. Förövrigt sitter jag med en kopp kaffe i mjukiskläder och inväntar PH också! ni får outfit bild lite senare.  håll utkik!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: sanna

Hur har ni råd med det egentligen? det måste ju vara SJUKT dyrt och varken du eller chrille har väl jobb? Har ni kanske rika föräldrar som skämmer bort er? haha! :) Härlig blogg!!! KRAM

2010-11-26 @ 19:23:28

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0