städning på G



Jag är så hiiiimla godissugen, ge mig godis!
Sedan så är jag trött och jag vet inte vad. Även fast jag bara har tagit det lungt idag så är jag jättetrött, och det är så himla segt. Imorgon har jag håltimmar mellan 9.40 - 14.00 så om någon vill ta en fika så, säg till! Jag är inte farlig :] haha.  Nu ska jag testa lite kläder som jag var inne och snodde hos min syster (som bor i huset bredvid mitt). Hon är och jobbar så hon märker nog inget!

Annars så är det bra med mig, jag har kollat huur många program som helst, The hills, The city, Leave it to Lamas medmera. 
/E

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0