Ny skjorta! / sara

efter skolan åkte jag spontant och oplanderat och träffa bästis eve i stan! vi tog en långfika på coffee house.
sedan gick vi på stan och jag inköpte en skjorta, då min mamma skicka ett gulligt sms och sa "jag satte in mer pengar, tänkte om du vill gå och handla lite". då blev jag glad, älskar henne hihi! det blev den här skjortan som sagt,  jag tycker den är fräck! den är genomskinlig med "kuddar" i axlarna, väldigt lång men det fixar jag med ett par skjorts till och stoppar in lite då på sidan. tänk en kväll på stranden med bikinin under, bruna ben, vågigt långt hår, kanske knyta skjortan runt midjan? jaja, nog om tankar. en helt vanlig stilren skjorta. men nu kan ni leva er in lite mer i den ;)


vit skjorta från monki 400 kr

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0