examination







allt känns snett på bilden, inte sant?  Mitt hår ser även silver/grått/gult ut..

Nu har jag skrivit ut blåa snygga papper som jag ska lägga i min mentors fack imorgon. Mitt examinationsarete är klart! Och jag är så nöjd över mig själv. Nu väntar en hel del till men för att ha ork till de ska jag sova. Först ska jag hänga in de nytvättade kläderna i garderoben, tvätta bort sminket, borsta tänderna och sätta mobilen på laddning. Byta väckarklocka låt måste jag göra med, stereo love är sisodär, vaknar cirka 45 minuter försent till den haha.

Gå och lägg er tidigt idag, imorgon är det lillördag ;)


Stereo love- Edward Maya
härlig sommarplåga!

puss/E



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0