Empire State Of Mine

Godnatt allesammans!
Jag är så himla trött på allt pluggande så jag orkar inte vara uppe en sekund till. Imorgon blir det väldigt tidig uppgång då jag ska åka hemifrån innan klockan 7. Jag ska även ha en redovisning imorgon eftermiddag och mitt talkort har gått och gömt sig.. paniiiik.

Godnatt med er.
Kram ♥



/Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: berta

tycker det är väldigt tråkigt att du, matilda och sara inte är med varandra lika mycket, var roligt att läsa om alla era äventyr tillsammans, nu är det äventyr var för sig :P

2010-05-24 @ 23:50:18
Postat av: Feliccia

Jätte fina ögon du har! :O

2010-05-25 @ 20:22:19
URL: http://feliccia.webblogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0