partytuesdayEvelina

festa inte festa, festa inte festa?
- hmm inte kröka.  Får förfrågningar men orkar verkligen inte. Imorgon är en sjukt lång dag och jag måste ta'de lungt! haha. Visst att jag oftast är dyngspontan, men sätta sig på en buss vid 11 en tisdagkväll i typ 1 timme? nejnej. Man ska göra't med stil fifan. haha

Just nu sitter jag och meckar jeans, Rippar o.s.v, tror det kommer bli riktigt snyggt! Hemma själv i lägenheten & det är verkligen dyngsoft! Lite trist att vara själv men, så är det ibland. Skönt endå!

Har inte så mycket mer att säga än att jag tycker ni ska checka arkiven & bak i kalendern i somras. Sjukt kul & vilka minnen som kommer upp! yäyä. no more from me. puss ♥

btw. en till update.
Nu ska jag sova, have a great night!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0