Fredag bästaaa. / sara

efter skolan åkte jag hem till min pappa och käka thai-mat. sen hem till lina där julia också var. vi fixa oss sen gick vi till lokalfesten i blacka. jag har haft en galet rolig kväll . :D kom hem för en timma sen ska ut och hälsa på två vänner bara som tydligen är påväg hit? haha.


jag, lina och julia innan festen. ( tagen från linas&emilias blogg)


bella, jag och lina på lokalfesten.


massa soooftare!!


jag och sandra hähäää.


emilia, julia, jag, bella, macke, simon och david längst fram på bilden.


lite lina, jessica och jag!

orkar ej ladda upp mer bilder nu. ni får när jag vaknar imorgon sweeties.♥


Hottemptations Kommentarer
Postat av: linaa

saknat er !!! <3<3

2010-03-27 @ 13:47:05
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0