munken in the park och Öde Ön!


crille jag och jesper vid munken in the park i norrköping


crille och sara



 










när vi kom fram till ön


jag och sara

 

 


jesper drog en bomb i kallisperna


crille och sara haahah ;p


våran grill hahah den va dö bra faktist !



crille och sara , jag är mästerfotograf ;)



 

jesper fiskar , vi fick va med om en sjukt fin solnedgång .

 

 


jag hih, ni ser våra tält där uppe . känns jätte skönt i kroppen idag särskilt i ryggen , verkligen! ..

crille och sara , så sjukt fin bild eller hur !? jag är mäster fotograf igen ;)

mysigaste natten hade vi fyra , höll oss inte så nyktra längre in på kvällen och klart de vart näckbad♥
/MATILDA



Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

söta tjejor

2010-07-14 @ 18:02:45
URL: http://danely.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0