sara har tabbat sig

ända sen jag vakna idag har min dag varit FAIL. försov mig 4 timmar lixom hallå? kom till skolan vid lunch tid. åkte in till stan efter skolan och mötte upp johan och dd. vi åkte hem till johan. sen till maxi och käka chicken-kebab där. hämtar teddy och sen så snacka jag och johan i 2 h om allt oså. jag och teddy går på tåget och när det börjar åka känner jag att jag glömt min mobil. den är inte någonstans. så jag har tappat den. mitt liv. hela mitt liv tappa jag =( hallå där kött och blåbär, måste säga till mamma sen när hon kommer hem. fuck my day. ja ni kan ju fatta hur jag känner, alla mina kontakter, bilder ALLT .  det bästa av allt är att jag vet att jag inte är ensam om att faila. hmm


fail på sara nilsson. mig själv. sämsta 25/1-2010. tur att den här dagen aldrig kommer tillbaka.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: bella

rip din mobil :'(

2010-01-25 @ 22:16:48
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0