lite update

hejsan! jag (evelina) vaknade nyss (!) så, sorry för dålig uppdatering.

blev väckt nyss av 500 samtal & 7534 sms så det var väl dax att ta sig upp ;). matilda, jesper & jag har haft det jättemysigt! saknar mina bästa vänner så himla mycket verkligen. kul att dom är on their way back

snart kommer bästa sara & vi ska bara chilla idag igen, orkar inte dra hem folk en söndag som denna, utan vi ska bara mysa & snacka minnen etc, etc.

& en till grej hörrni? hottemptations håller på att byta stil.. surprised? ni kanske vet att vi har haft en hel del olika klädstilar, men nu till våren/ sommaren ska vi köra på våran egen som vi gjorde för kanske 2 år sen? inte samma kläder som då SJÄLVKLART, men ni kommer säkert märka!

bloggen ska få ett uppsving också med mycket mer nya freshare bilder, mer uppdatering & lite mer modekoll. för tillfället har vi varit ganska sega med allting, ingen utav oss har haft så stor lust att blogga då vi tre har bråkat en hel del.  de senaste veckorna har även varit helt och hållet fullproppade. jag har vänt på dygnet & jag vet inte vad, men nu ska vi komma igång igen. bättre än någonsin!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0