brudarna med stil

 
mary- kate olsen



 
ashley olsen

trendsättarna & skönhetsidéalen incl. size zero?
jo de är the olsen twins. Jag tycker de har skön ''trash- stil'' & perfect bodies för små partykläder & stilrena trenchclothes. men jag är on my way to a smaller size & sen är det att hitta sin egna stil som man verkligen gillar. inte bry sig ett dugg om vad andra tycker & säger. utan köra sitt egna race & verkligen våga använda något som man kollat på länge! Så våga sticka ut & våga jobba de kläderna du vill. För bara man vill kan man, kom ihåg det!

Finns många olika mode exempel på människor som jag gillar, en som jag tycker om är lady gaga. Hon har sjukt grym stil & attityd. Jag äääälskar också personer som vågar gå i utstickande kläder fast att folk kollar snett. Enda orsaken till att folk kollar snett & snackar sk*t är att de själva aldrig skulle våga sticka ut :)
But peace out peoples. My lovely bed is waiting for me. ciao

/ E V E L I N A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0