Walls are tired

Godmorning. Evelina is in tha building..
Haha naemen. Gud vad trött jag är idag de är siick't. Igår kväll var jag på middag hos farmor (jättemysigt & jättegott!) & såfort jag äter mycket på kvällen får jag ont i magen dagen efter? Usch mat är inte riktigt min grej. Sure jag älskar det men jag är typ aldrig hungrig (såå skönt) & sen räcker det med en liten bit för att bli mätt. Igår tappade jag även min mobil i Jespers bil påväg till stallet så jag får nog tillbaka den idag!

Min mobil har ju asbra kamera så de är ju som min lilla bloggkamera, den kan jag ju inte tappa bort!

Börjar bli lite brådis nu för jag ska packa lite grejer och så också.
Den här dagen är händelserik och jag kommer nog inte komma hem förän sent ikväll.
Vi får la' se.

Puss på er sålänge & speciellt en fet kyss på mig själv ;D.
Dagen kommer i bilder senare!
Ciao!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0