avundssjuka är töntigt& bildbomb



rykten rykten rykten rykten.

Är det nya modet att sprida rykten för att förstöra för andra eller?
Det roligaste med det är att jag inte bryr mig utihuvudtaget, jag hör grejer hela tiden om både mig själv och andra men det är så himla patetiskt. Till exempel det där inlägget jag la in längre ner, vi har kollat upp ip adressen och grejer så vi vet endå lite. Men de är inte själva grejen utan det som är så sjukt fult är att folk lägger ner tid att förstöra för andra bara för Att. Troligtvis är det avundssjuka över andras framgång/ lycka. Haters kommer vid framgång, right? Jag fattar bara inte varför, men ni som håller på kan fortsätta för vi tar inte åt oss ett skit så ni vet :).

Så, sluta snacka, lev ditt egna liv till max istället!



vill fortfarande inte göra såna hära bilder större :)
men dehär var förra sommaren, kolla vad bruuun jag va.
helt underbart skönt, sen är jag helt oljig också! haha

Och varför ska ens folk sprida rykten om oss? Vi är tre helt normala brudar som bara vågar utrycka om allt vi tycker, ta åt er istället och se vad bra det är istället för att sprida rykten för att trycka ner oss, för ni kan inte det sötnosar :)



Dont forget the best memories

ilove my twinies/ EVELINA



















något att vara avundssjuk på?
mjo egentligen ;)



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0