bilder från i fredags!


milla , sara och jag .


millu och sara.


jag ...


jag och millisen , haha fyfan vad våran walk till fabbe var skojjjj haha


haha jag och sara .


milla jag och sara , sjukt glada efter att ha gått , från blacka till nästan vånga och från nästan vånga till kimstad,
haha vi var hemma runt 5 på morgonen, jipppi!!! En stackars vän kalle ringde och hade ingen sovplats så han fick en sleepover här . Döds döda när vi vakna ,haha guuud!!


våra andra två vänner var oxå sjukt glada efter powerwalken. hiih inte riktigt värt att garva åt än då.

Hos fabbe hade vi kul, ja typ :) Igår somsagt var vi döda, men jag och millis åkte med mami till löfstad på julmarknad ändå, mysigt och vi köpte nog på oss alla karmaller och allt annat ätbart hem.
På kvällen sen var vi istallet och sen hemma slappade vi sönder, helt slut var vi, vart god mat och lite vin annars somnade min vän bara en timma, såg då en jättebra film SJÄLV ahha, sen fick jag liv i henne och då dök jesper upp i huset, millisen åkte hem vid 1 typ tyvärr för hon inte mådde bra buhu!

/MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: sjuka vännen

hemskt natt kan jag lova. mådde inget bra alls :(

tack för grym helg annars. och ja sov max min ;)<3

2010-12-05 @ 23:10:52
URL: http://www.camilll.devote.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0