reng.kallt och grått

skolan va uppgifter på stan . så vi lunka omkring. slutade vid 2. åkte hem och här var jesper med, så såg vi Eva och Adam haha! bästaaa. äckliga väder. blev ju inte bättre med att en röd vecka börja idag.. urk. saknar min kille. har mysiskläder på mig och vill bara burra mig under täcket och mysa med crille. men så blir det inte.. blir att se eclipse på film nu med matilda och jesper! skola imorgon igen och jag är jätte trött så lägger mig på dirren sen (y)



crille och jag i spanien för bara 4 dagar sen!!! jag vill bara tillbaka så äre

/ S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0