if today was your last day and tomorrow was too late


jag första veckan i spanien!


crille och jag första veckan!


jag, crille och lotta första veckan!


jag första veckan!


jag och crille första veckan!


crilles föräldrar bär upp mig haha. gillar inte bilden tycker den är rolig bara :D första veckan!

crille har en massa bilder också från spanien som de här, det är så kul! ni kommer få mer bilder oavsett ni vill eller inte för vi har så många! nu ska jag svulla chips och dricka coola och se något bra på teve med min crille. vi hörs snart igen!

/ S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0