silly boy



en skön låt som jag lyssnar på just nu!
jag sitter även och äter min sallad. ett smart val! ska snart ner och ta en kaffe så att jag inte somnar. engelska in my heart.. not! aya, har inte tid att skriva just nu.. jag MÅSTE börja plugga , ligger sjukt mycket efter.


överläpp förstoring! haha, fyfan vad fult det är. (jag i skolan idag!)

/ eran bästa evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD FAN HAR DU GJORT MED LÄPPARNA`?

ojj, caps lock !

2009-10-14 @ 22:23:55
Postat av: Anonym

VAD FAN HAR DU GJORT MED LÄPPARNA`?

ojj, caps lock !

2009-10-14 @ 22:24:35
Postat av: JOHANNA

haha skön låt =D

2009-10-15 @ 13:10:59
URL: http://johannasarea.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0