inlägget raderat

INLÄGGET RADERAT






ber omursäkt för det här kaoset , menade inget illa
gjorde en överreaktion som jag vill dra ett streck över!
Inte meningen SORRRRRRY TJEJEN


Hottemptations Kommentarer
Postat av: disa

fattar att du blev arg, blev jag med. men jag tyckte det var onödigt att skriva så bara. och jag ha inte tänkt hålla på att bråka, blev bara arg då. men tyckte det var väldigt onödigt att evelina "la sig i" för hon vet inte ens vad som hänt. det blev ju inte direkt bättre när hon skrev det där inlägget. men jag tänker skita i allt det här nu och och inte bråka nåt.för det var bara töntigt att göra som vi gjorde. att prata över bloggen och inte på riktigt.

2009-11-23 @ 17:26:30

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0