det här visste ni INTE! / EVE

..


sara gave me inspiration.


saker ni inte vet om moi

  • jag va sjukaste partypinglan förut (har det i blodet haha) nae men jag festade sjukt mycke, varje helg och ao. gjorde bort mig en del. detta var dock för ett år sen när ja precis fyllt 16, så de var ju endå okej då liksom?  nu dricker jag/ festar knappt aldrig.  kan erkänna att jag dricker oftare hemma med mamma än vad jag gör på fester hahaha.

 

  • jag red i 12 år innan jag slutade, & de flesta vet nog det här nu, men det är det största misstag jag gjort i hela mitt liv tror jag. visst, det har både för & nackdelar eftersom att det gjort mig väldigt stark och fått mig att ta tag i saker som tex skolan mm.



  • jag hoppade av skolan i 9:an p g a massssvis med orsaker som vi inte ska ta upp här boys n' girls.




  • jag har haft ganska många klädstilar/ perioder. ett tag såg jag typ ut som ett emo med min bästa vän bea med blondt hår men inte med uppskärda armar såklart haha, vi va också kända som eveochbea , blondinerna i hela nkpg haha


bea&jag för ett år sen lite dryyyyygt.  snygga va, och jaa dedär är mitt real hår,
avundssjuka ni är nuva? aao som f*n att ni är ;)

  • jag har endast haft 4 bästa vänner under mitt liv!  javene om ni vet vilka ..



  • ingen kan slå min sjuka släkt. finns inget rätt i den haha. min bror är rik och har ett barn och är gift, min syster jobbar jag med, hon bor på våran gård och har 3 barn varav ett är 11/12? .   min mamma och jag och pappa bråkar siiiiiiiickt mycke. ingen har ens sätt & ingen vet ens förutom vi tre, haha sjukt. men dedär va bara lite bakgrundsfakta, klart ni inte får veta för mycket daaah'

 

  • jag har ALDRIG solat solarium och ALDRIG gymat på ett gym! och jo, jag kan svära på de även om man inte tro de haha, för de är liksom saker alla ska ha gjort?

 

  • jag har endast hål i läppen, inte någonannanstans, inte ens öronen. lite differente va? nästa hål blir naveln &/ eller tungan! najjs hah'?

mer tar vi en annan dag. för jag kan lova att de är SJUKT mycke ni inte vet om mig ;)





dehär håller jag på med nu förresten hahaha. fyfan mina vänner,
 finns inga bättre eller roligare, förutom mig själv då, ofc liksom.


tjarå sålänge/ EVELINA













Hottemptations Kommentarer
Postat av: nullhuvvvet

NULLLLIS <3

2009-11-18 @ 10:41:01
Postat av: okänd ;)

Vilka är dom fyra bästa vännerna då?

2009-11-18 @ 11:09:14
Postat av: bea

klockrena tider som bea och eve haha .BLONDINERna . fan vad jag saknar de nu .

2009-11-18 @ 15:23:46
URL: http://beagidlund.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0