yoo / sara


som ni ser la jag upp en bild på mig och matilda och vi är tvillingar,
och jaaaa vi är riktiga tvillingar.det ser ni väll, annars är ni ju skeva!

vi har haft lite mysi pysig kväll, har suttit på altanen i några timmar och bara pratat och pratat och druckit några bärs.
vi kan prata om allt. ingen känner någon så bra som vi känner varandra.
ibland kan vi bara kolla på varandra och vi vet vad vi menar. vi har till och med flera gånger börjat sjunga på samma sång samtidigt, slå det då!
fast det är en sak som hon aldrig har berättat för mig som hon ska berätta när jag blir vuxen, shit vad kan det va?
ni får gärna försöka få det ur henne för jag har försökt i hmm.. 9 år haha!


Hottemptations Kommentarer
Postat av: bitch

hur i HELVETE ser ni ut? skabb.. lalala

2009-07-02 @ 03:27:49
Postat av: Ericsson

Kan jag få era msn'er ? (a :D

2009-07-02 @ 03:36:55
Postat av: sara

du är ingen bitch, tar inte åt oss synd va? :(

du vågar inte äns skriva vem du är så vi kan få se hur ditt tryne ser ut. haha!

2009-07-02 @ 03:37:35
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: matilda&sara

sv till ericsson ; [email protected]

[email protected]

2009-07-02 @ 03:41:19
URL: http://matildaalovisa.blogg.se/
Postat av: matilda&sara

den länken mena vi .

2009-07-02 @ 03:41:56
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0