saraaaa här!

det vi hade bråttom till var hem till mig så nu är vi 4a här, skulle tagit hand om teddy men han är inte hemma(?) ska städa mitt rum nu sen fixa oss och mitt bankkort är det något fel på så får inte ut mina pengar och min mobil har jag fortfarande inte fått tillbaka :o får seriöst damp snart !!!!! så akta er för mig typ. kommer in bilder från helgen snart babes, kameran måste bara laddas innan så ta det lugnt lixom.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: steph

kikar in. allt bra med dig? :D kram!

2009-07-28 @ 17:02:50
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: sara

sv : det gjorde du rätt i! ja allt är bra, själv då? :) puss

2009-07-28 @ 17:54:28
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0