Nytt Hår till mig

Hejhej bloggläsare <3

Jag är hemkommen från en mysig filmkväll hos Simone med Sara f Simone Amanda och Kevin.
Och jag må då säga när man träffar sina oldfriends mår jag riktigt bra!

Nu sitter jag och klickar runt på ny hårlängning , svart såklart ;)
Dock får jag nog det inte förns nästa vecka med inräknade röda dagar , tex julafton/juldagen ?



Hmm , jaa vilka skillnader det var på priserna tyckte jag !?
Tajmahal har faktist bäst kvalité på hår och clips-ons .
Brukar alltid köpa därifrån inte för att det är billigare utan just för hårkvalitén.
Man tänker ju såklart "Men eftersom det är dyrare borde det vara bättre"
men så är det inte för det är vilken butik som drar mest pengar på varor och lager som tar mest betalt vilket beror på att dom skulle gå back annars
vilket betyder att det går mycket bättre för Tajmahal! :)
Dessutom får man ju 2 cm längre om man väljer det första valet ;)
/Matilda

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0