evelina här

 


såhär ser jag ut just nu. har sovit borta i två dagar, därför jag inte har bloggat. ni undrar säkert hos vem men det kommer nog fram såsmåningom ;) haha.

igår var jag och köpte två dyngsnygga jeans på bikbok, säg till om ni vill ha bilder för dom är jättefina. sedan köpte jag även lackleggings och en svart snygg tröjja till ett av jeansen.

idag var dagen kort och jag gick i skolan till halv 12 bara! efter skolan träffade jag crille baby och åt en lunch på 4 timmar! basse, bea kom senare också.

dagen slutade med att jag var med thina och sara (en dyngskön brud ifrån göteborg). vi tre ska nog vara imorgon också och ha världens roligaste dag typ! naemen med thina och mig vet man seriöst aldrig vad som händer! 



något ni vill veta/ vad jag ska skriva om? 
jag är bra på det mesta och jag förstår om ni vill ha fina bilder på mig :)

/ EVELINA THA BEAUTIFUL BIATCH 

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0