hiss&diss/ EVELINA


    SNÖN 
alla klagar på att det är kallt och allt vad dom klagar på. men vadå? vi svenskar klagar på allt tycker jag .. antingen är det för varmt eller kallt. men nejni, nu ska vi hissa snön högt! hoppas den stannar tre dagar till!

 STOCKHOLM
jag ska till stockholm över jul. det kommer bli dyngmys tror jag! jag åker på onsdag morgon och kommer hem på fredag då det blir jul med mamma.  har en hel del planer i stockholm men det får ni inte veta (:

BRUNT HÅR
vinterbrunt/ svart hår är dyngfresht! dock ska inte jag följa trenden som alla verkar ha fallit för och färga eftersom att mitt hår är original blondt. jag är och kommer förbli blond iår och början av nästa år iallafall!

 FRIENDS AGAIN
sara matilda och jag är kompisar igen. hoppas våran vänskap kommer bli densamma som förut för att jag har roligast när jag är med mina babes. vi och våra galenskaper. oh i love it.  sommaren 2010 kommer bli ... crazy? i hope so

 imorgons aktiviteter
..

nyår
vad kan jag säga? blir bara bjuden till mer & mer fester. det är bara välja & vraka .. love my friends!






 BRUNT HÅR
jo jagvet att jag nyss hissade, men nu tänker jag främst på människor som gör det bara för att tro dom är något och hänga med ''trenden'' & lite annat.. helt seriöst, du är en jävla tönt baby ;)

KÄNSLOR
jag hatar känskor ..  visste det kan vara det bästa som finns men sen då? det är också det värsta som finns & folk som driver om känslor, dra. visst, jag har inga känslor just nu för någon eller något, hmm undra varför? jo för att jag inte låter någon komma för nära inpå, för att jag är rädd för att bli sårad. därför leker mitt liv just nu och jag tror knappt någon vet allt jag gör haha!  men det är klart, om det finns någon underbar really special där ute. då riskerar jag att bli sårad. för kärlek är det bästa som finns!

NORRKÖPING
stå upp för nkpg! eller inte .. haha. norrköping måste vara den tråkigaste staden i sverige seriöst. visst jag har helt klart mest vänner här men de är de enda som gör staden levande. vad ser man om man går ut klockan 2 en lördagsnatt? jo en gubbe som plockar upp burkar , haha ushh.

1 ÅR SEN
snart ett helt jävla äckligt år sen mina bästa & finaste hjärtan försvann ifrån mitt liv. i will always love u


In your heart I see the start of every night and every day
In your eyes I get lost, I get washed away .




jag hittar faktiskt inte så mycket att dissa då jag tycker allt rullar på just nu i mitt liv, jag skulle kunna sitta och hissa massvis med grejer men nu orkar jag inte det.

tänkte sätta på keeping up with the kardashians nu. mitt favorit program!
vi hörs väl senare om jag inte somnar i soffan :)


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0