ny design

jag gjorde nått lite snabbt här på bloggen för hade tröttnat så otroligt på den gamla .
ingen professionell desging direkt mmen får duga , !
jag och jesper sitter på mitt rum och skakar
fråga mig inte varför? haha
jespers röksug håller väl på att gå i överstyr .. hmm aa mitt med

föresten firar jag och jesper fyra månader idag ,
love my boy ♥




hoppas ni haft en fin kväll people
jag har blonderat min utväxt ikväll , det får ni se imorgon för är så otroligt tröttttttt

puss på er  / matildaaa

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis :)

2009-08-11 @ 12:10:42
URL: http://uglygirls.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0