Lauren Conrad

amanda och carro åkte hem för en timma sen ungefär, vi typ mest svulla och såg på film oh sånt. När carro locka sitt hår och visade en bild på Lauren Conrad blev jag så inspererad av hennes hår och utseénde! tycker ni som jag? japp hon är sjukt fin. Jag har sett henne många gånger lixom The hills men länge sen jag såg bild på henne på internet så lägger upp två bilder på henne och hennes finhet, gaah ge mig håret..dock löshår men hårfärgen då?  mmh me like :)


tack och hej / eran rara sara.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: carro

hon är så sjukt fin! (: du med sara <3

2009-08-14 @ 00:59:35
Postat av: saara

sv till carro: hon är som fan och du med carro! <3 :D

2009-08-14 @ 01:03:54
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0