åååååååååååh!

skrev ett ganska långt inlägg och klart jag har en knapp på musen som gör så att man åker tillbaka eller aa, man kommer till sidan man var innan, klart jag kom emot den!  .

jag ska ialf lägga mig då jag känner mig minsta trött, orkar inte sitta uppe och vara dyngtrött imorgon när den älskade skolan börjar, men vi börjar ialf vid 14:00 så det är skönt. de nykomma -93 orna börjar klockan 11:00 så f*ck u guys haha.
nu är jag ialf hos pappa, dampet har redan  börjat men de är så det är här . vill helst vara hos mina brudar såklart , men jagvet att jag träffar dom imorgon redan, och det känns amazing. för vi är så perfekta tillsamans vi tre , även om vi småbråkar/ chaffsar varje dag . whatever .



lägger ut en bild på min SNYGGA mage. jag har faktiskt fixat en piercare och jag ska ta tre nya piercingar, gissa på vilka ställen?  :)  svara i en komentar gärna!

puss / evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: oscar

Ska du ta alla samtidigt :o då kommer de ju ta aslång tid o läka :o

2009-08-18 @ 10:37:53
Postat av: evelina

sv till oscar: nej det ska jag inte, egentligen ska jag ha gjort piercingarna under sommaren men eftersom att jag fick brännskadan fick jag inte ta för min läkare så. jag ska ta dom tre, men inte samtidigt ! :)

2009-08-18 @ 12:21:41
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0