A sunny day

Me this morning
Solens strålar har värmt i denna kyla idag. Så jäklans nice att vi går mot ljusare tider!!
Har endast skrivit ett prov i historiskbild idag därefter blev det som Sara skrivit ut mot Ingelstashopping med henne och Mami. Vi ska laga taco snart sen beger mig jag och Jesper ut mot Svärtinge. Basta osv sen sleepover där! Lång dag med mycket inplanerat imorgon.. Bara hålla i hatten hehe!
FÖRESTEN glömde min påse med träningskläder och träningsskor på stationen innan jag skulle på tåget idag!!!
OM nån snälla hittar please tell haha... loved thoose shoes :(
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0