Free

 
Allt känns så bra idag, förutom skolan.. men jag springer ut iår och jag har min mössa som ligger så fint och väntar här hemma, det är fint väder OCH jag har körkort!! Det kan inte bli bättre utan bara att ta sig igenom det sista i skolan nu.
 
( sex and the city bilden la jag upp på instagram igårkväll efter avsnittet @ nilssonsara .. men iallafall, matilda gjorde det med i samma minut fast vi låg i varsit rum och hade inte en anng. tvillingar eller vad haha?)
/ SARA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0