Stockholm weekend

Bilder från helgen!
Fredagen när vi kom fram mötte vi upp Millisen i Tcentralen sen en kvällsrunda runt staden som är så fint pyntad och såg den fina skridskobanan som är mitt i stan. Mysigt. Satte oss på ett fik/bar tog lite dricka därefter sleepover hos Milla.
Lördagen steg jag upp hyfsat tidigt för att fixa mig och fick med mig Sara och Milla rill AttitudeMässan. Jag och mitt UF företag (Mina tjejor hih) hjälpte till och jobba där med dom som äger våran produkt. Upplevde såklart mässan också vilket var jäkligt nice! Därfter drog vi alla tjejer in till staden för käk och barhäng. Laddade upp oss för senare på kvällen då vi var med om den sjukaste konserten vi varit på. Swedish House Mafiaaaa levererade till över tusen!!! Var så jävla värt, FAN vad bra dom är!!
Mötte upp Sara och Millis därefter och vi kom hem till Millisen sent in på natten och sov bort halva söndagen..haha! Hann med mysfrukost sen var det dax för Sara och mig att ta det tråkiga tåget tillbaka till tråkiga Norrköping. Awesome Weekend.
/MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0