Auld Lang Syne

 
 
Försov mig idag och tittade ut och bestämde mig snabbt för att somna om. REGN OCH RUSK! :( Älskar det här klippet och låten i sex and the city så det har jag väl kollat på 100 ggr idag. Åkte sen in på körlektion och blev sen ett träningspass på gymmet med tilda och clara, 20 min på bandet, 20 min på crosstrainer och styrketräningar, träningsvärk i magen haha.. Efter gick vi tre och åt kvällsmat på coffee house, riktigt mysigt :) Ska duscha och sen bädda ner mig med matilda för att se dubbelavsnitt av satc, bästa.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0