Actually it felt nice to be alone

 
Har gjort lite ärenden idag, vårdcentralen, tagit ut min utbetalning, hämtat min lagade mobil, varit förbi körskolan och bokat lite körlektioner. Väl hemma då jag skulle plugga körkort somnade jag i soffan till ca kl 21.. helt sjukt! Sett dubbelavsnitt av bästa satc nu och ska försöka sova. Det där med att sova på nätterna funkar inte så bra. Vänt om dygnen totalt på lovet, sånt jag är bra på ju.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0