sunday

På Puls i fredags, matilda och jag.

Gårdagen blev det in till stan för en utgång med milla, efter lite omständigheter så var jag inne i 30 min på krogen, haha! Dagen i all ära har jag ägnat min tid till pizza och soffhäng hela dagen. Hade glömt hur slappa söndagar är, brukar ju jämt jobba.. men Hade faktiskt en jobbfri helg :) Så sett massa bra filmer osv, mys. Matilda och jag ska snart placera oss i soffan igen och se BB med chirre, dipp och cola. Det äger ju! PEACE OUT

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0