Kom sommar-nätter under stjärnor kom


Pictures of me yesterday. Taken and Editing by me.

Igår var min klass och tusen andra människor på UF(Ungföretagande)mässan i Linköping. Mycket idéer och kul med massor folk! Efter det gick jag, Ida, Clara och Jerre ner till stan i LKPG och käka. Vart sen en lång fika med sötaste tjejorna, Var hemma runt 22!
Idag har jag haft två lektioner vart sen en långstanrunda hah.. Åkt fastcar med Milla, fikat med Saris och Jessica, klippt Arre och tränat min fina ponny ikväll. Nyduschad och ska nu sova. Updated?
MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0