Tired

Idag har man jobbat heeela dagen, kom hem för två timmar sen så han se det sista på bb finalen. Är inte särskilt charmig efter en hel dag på burger king (haha) och är inte särklilt pigg. Så ska slänga mig in i duschen sen duns i säng! Jag glädjer mig så himla mycket att jag inte har skola fören på torsdag, så jävla skööönt.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0